martes, 22 de febrero de 2011

Pandiani parla.

El jugador de l'Osasuna, Walter Pandiani va parlar del seu enfrontament verbal que manté amb Cristiano Ronaldo a COM Ràdio: "Al meu país potser hagués hagut de demanar cita amb el dentista en una situació com aquesta", va assegurar.

"Em molesta que digui una coses d'algú que com jo hagi pateado pedres descalç i descendeix d'una petita illa tan pobra com de la que ell ha sortit. Jo he lluitat en tots els mals moments i ara en els bons i m'ha molestat. M'ha dolgut i per això he dit el que he dit. Potser al meu país hagués actuat d'una altra manera, però com adoro el futbol la cosa es va quedar en paraules. Al meu país potser hagués hagut de demanar cita amb el dentista en una situació com aquesta ", va dir el jugador a COM Ràdio.

UNA POLÈMICA QUE PORTA CUA
Pandiani i Ronaldo van tenir un enfrontament acalorat en la trobada entre Reial Madrid i l'Osasuna de fa unes setmanes. Després del partit, en roda de premsa, l'uruguaià va declarar: "A Cristiano li falta un cargol. Ha de ser més humil".

I a sobre, no va dubtar a fer comparacions amb l'altre astre de la Lliga: "El que ha de fer és aprendre alguna cosa de Messi i deixar la seva actitud xulesca. És qui genera tots els problemes cada cap de setmana i al que hauria de sancionar" .

El jugador charrúa d'Osasuna tampoc va tenir pèls a la llengua per carregar contra el tècnic blanc, que va defensar el seu jugador davant aquestes declaracions dient que Pandiani ta vegada necessitava publicitat amb aquest enfrontament. Pandiani li va contestar: "Ja va sortir a defensar el seu pare. ¿Publicitat a mi? Fa onze anys a Espanya perquè em donin publicitat aquests dos".


Personalment jo crees que té tota la raó del mon, i no nomes perquè això que a dit sigui contra el Madrid sinó perquè es lo que pensem molts aficionats al futbol fins i tot alguns merengues pensen igual i jo crec que amb aquesta actitud de aquestes dos persones de las que parla Pandiani, aquesta actitud arrogant, prepotent i xulesca jo com a aficionat al futbol i ja no parlo del barça sinó del futbol, penso que haurien de posar-li alguna sanció perquè lo que esta pasant aquí últimament esta pasant de fos a negre al ficar-se amb un jugador sense ell dir-li res i al damunt el seu tècnic surt a defensar-lo algo que ja em sembla el colmo de tot això.Personalment jo crees que té tota la raó del mon, i no nomes perquè això que a dit sigui contra el Madrid sinó perquè es lo que pensem molts aficionats al futbol fins i tot alguns merengues pensen igual i jo crec que amb aquesta actitud de aquestes dos persones de las que parla Pandiani, aquesta actitud arrogant, prepotent i xulesca jo com a aficionat al futbol i ja no parlo del barça sinó del futbol, penso que haurien de posar-li alguna sanció perquè lo que esta pasant aquí últimament esta pasant de fos a negre al ficar-se amb un jugador sense ell dir-li res i al damunt el seu tècnic surt a defensar-lo algo que ja em sembla el colmo de tot això.

No hay comentarios: