martes, 29 de marzo de 2011

Setmana de seleccions.

Bueno aquesta setmana no hi ha molt que dir ja que tots el jugadors han estat amb les seves respectives seleccions pero encara hi ha coses que comentar.
Va parlar Mascherano i va dir: "No puc ser neci i pretendre jugar sempre amb el Barça"
"Sé que vaig arribar al Barcelona més per la dedicació i per la feina que pel talent"
Bookmarks Yahoo MSN Reporter 44comenta
Javier Mascherano va realitzar balanç de la seva estada al Barcelona i va reconèixer que és conscient que va arribar al Barcelona "més pel treball i la dedicació que pel talent".

"Jugar en un club que practica un altre tipus de futbol del que jo havia practicat m'ajuda a créixer en el futbolístic"
"Estic content perquè vaig arribar al lloc on volia estar. Sé que vaig arribar al Barcelona més per la dedicació, pel treball, que pel talent. Jugar en un club que practica un altre tipus de futbol del que jo havia practicat m'ajuda a créixer en el futbolístic i tractar de ser més complet "va afirmar l'argentí en una entrevista a 'Olé'.

A més, el jugador de Sant Llorenç es va felicitar d'haver millorat la seva forma de jugar des que va recalar en l'equip blaugrana. "En altres equips no participava molt en la construcció del joc. Estava més per al defensiu. Avui he de participar i això fa que hagi d'aprendre. Vaig aprendre a entendre també que hi ha una altra manera. Al Barcelona en jugar amb la pilota sempre corresponent menys ", afegeix l'argentí" va afegir.

També tenim noticies sobre el partit que jugara ''La roja'' en lituania.
Hi esque el aribitre també a donat el el vist bo al terreny de joc.
Tot segueix igual a Lituània. L'àrbitre francès Laurent Duhamel, encarregat de dirigir el partit d'aquesta nit entre el combinat local i la selecció espanyola, ha examinat el terreny de joc del Darius Gireu i li ha donat el vistiplau. Aquesta tarda, el col.legiat al costat dels seus assistents tornarà a analitzar l'estat de la gespa per donar el OK definitiu perquè es disputi el partit.


Bueno i aixo es tot per avuii.
ADEUU!!

No hay comentarios: